lena Tempich

Freischaffende Figurenspielerin, Somatic Movement Art Lehrerin und Tanzpädagogin. Praktiziert Amerta Movement seit 2008 zunächst intensiv mit Bettina Mainz, später mit Suprapto Suryodarmo in Deutschland und Indonesien und mit verschiedenen Lehrern der Schule der Bewegung.

Lena Tempich unterrichtet Tanztheater, Materialperformance und Kreativen Kindertanz. Sie arbeitet als Performerin und Figurenspielerin und realisiert mit der kompanie liaison à faire eigene performative Projekte.

liaisonafaire.de

Freelance puppeteer and somatic movement art trainer. She has worked with different teachers of amerta movement since 2008, intensively with Bettina Mainz, later with Suprapto Suryodarmo in Germany and in Indonesia in 2013 and with different teachers of Schule der Bewegung.

Lena Tempich teaches dancetheatre, materialperformance und children`s dance and works as a perfomer and puppeteer. With kompanie liaison à faire she realises performance projects.